2009. augusztus 15., szombat
BKV
BKV-azaz Budapesti Közlekedési Vállalat, de szép hosszú szó ez, mit szó, intézmény! Mi bajom a BKV-val, egyáltalán, miért útálja mindenki. Na ez az amiről Nyomorultak hosszúságú könyvet lehetne írni. Személy szerint mi a bajom vele, hát ez se egyszerű történet. Jómagam, közel 22 éve közlekedem, mint aktív utas. Kocsi nem lévén szép városomban, marad a tömegközlekedés, tehát a BKV. Drága, de hát az egész világon drága a tömegközlekedés, ez valóban így van. Most ne menjünk bele más országok életszínvonalába. mert igaz hogy rengeteg Európai és más kontinesi országban jobb az életszínvonal, mint nálunk, de sokban nem. Ezt leszámítva, drága, sőt nagyon drága nálunk. Ha csak azt vesszük, hogy a havi bérlet ára a minimálbér egyhetede, na ez a tény már nevetséges. De lépjünk is túl. Koszos. Na igen nem gyengén koszos, mondhatni mocskos. Büdös. Na speciel erről nem mindíg tehet a BKV, mert honfitársaink, különböző okokból nem mindíg ismerik a személyi higiénia alapjait sem. Megbízhatatlan. Hajaj, járatkimaradások, késések, sorozatos lerobbanások ecetera... Logikátlan. A lehető legnagyobb mértékben. Nézzük a buszok állapotát. Borzalmasak, soknak már évek óta nem szabadna futnia/ talán ezért robbannak le/. De nem baj nem kell nekünk Ikarus gyár jó lesz a 65,5 milliós Volvo buszocska. Valóban csili vili kis buszocska, csak nem Közép-Európai emberek közlekedésére tervezték, különösen nem magyar emberekre. A magyar ember nem kis darab ember, és közlekedik sokat, családdal, pereputtyal, rengeteg csomaggal és szatyorral. Na most olyan jó kis szükek a drága buszok, hogy az csak na. Én elhiszem, hogy askandinávok, meg más nemzetű emberek ezt jónak tartják, de én nem értékelem. Légkondiról ne beszéljünk, mert az esetek 90%-ban nem megy, ja és nem lehet kinyitni, az amúgy is apró ablakokat, hadd fulladjon meg a magyar, úgyis sok van belőle. Még egy jó 50 éves ruszki légkondit sem lehet csinálni. Fáradtan, nagy melegben, állva nincs is annál jobb, mint megdegleni a melegben. A nem csiklós buszokról már ne is beszéljünk. El sem lehet férni rajtuk. Kész mutatványos akrobatának kell lenni, hogy közlekedni lehessen rajtuk. Nem mondom, legyen alacsony padlós, az idősek, kismamák és tolószékesek miatt, de úrambocsásd, lehessen már rajta elférni. Szuper halál az új szimpla Volvo mert akkorát kell lépni a hátsó lépcsőn, hogy az még a fiataloknak is kihívás. A törpékről meg ne is beszéljünk, olyan buszt ide be se engednék. Ha meg már ellenőrökkel és B. őrökkel terrorizálunk, akkor tényleg csak az utazhasson, akinek van jegye, bérlete. Mondjuk félő, akkor még veszteségesebb lenne az egész, de ez már egy másik próbléma. A vicc, hogy nagyon jó, tiszta, biztonságos, megbízható, pontos tömegközlekedést, és elővárosi közlekedést lehetne csinálni Budapesten és a nagyvárosokban, de hát akkor nem lehetne ennyit lopni, sikkasztani, végkielégítgetni, jutalmazni. Sok embert kéne eltávolítani, még többet börtönbe vetni, és annál is többet felakasztani. Itt addig rend nem lesz, míg ilyen világ van, és nagyon hosszú ideig még az lesz. Folyt köv..
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nem csak kocsi, de jogsi sincs ;)
VálaszTörlésNe is figyelj a kötekedőre! :) Tök jó kis bejegyzés lett, írhatnál többször is. Egyébként teljesen egyetértek veled, kivéve a Volvo buszokkal kapcsolatban, mert nekem semmi problémám velük. Na de más méret is vagyok, mint te! :)
VálaszTörlés